13 augusti 2009

Looooong time no seeeeeeeeee........MEN JAG ÄR HÄR NU!!!!!!!


Ja, du har sett rätt....jag är tillbaka nu!

Jag har inte gått under jorden och inte haft blogg-semester och inte mår jag dåligt heller.

Utan bara mitt i semestern så går min mobil sönder som jag köpte i mars och utan att hinna tala om något för er så upphör mina inlägg helt plötsligt. Och jag har inte haft internet förrän nu ikväll så jag har ju inte kunnat skriva något heller. Det är så frustrerande att inte kunna tala om vad som hänt när jag vet att ni undrar massor. Jag har skickat in mobilen för lagning och det tar ca tre till fyra veckor så jag fiskade fram brorsans gamla mobil och använder den istället och nu har jag fixat så jag kan blogga från den istället. JAG ÄR SÅ DUKTIG ATT JAG BLIR MATT!!!!!!!


Nu har jag missat MASSOR och ni har också missat MASSOR men det kan inte hjälpas. Nu ska här bloggas fet-mycket....hihihihi.


Vi mår alla bra och har varit mycket på landet i sommar och haft toppenväder. Elin har fyllt fem år och haft sitt kalas på landet och Ida har idag tagit FEM steg framåt. Mycket händer och nu ska jag dokumentera allt tiil er.


Om en vecka börjar skolan och Ettan väntar....det är STORT...så stor han blivit och så kaxig han blivit också. Tror han kan ALLT....(ska det va så här???) Det blir nog jättebra ändå.

Elin lilla stumpan har blivit stor (märkte det på byxorna som inte var för långa längre) och modigare. Och är en fantastiskt duktig och tålig storasyster som aldrig klagar. Leker fantasilekar med sina djur och sitt nya dockhus som hon fick när hon fyllde år. Älskar att springa!!!!

Ida, lillstrumpan, hon bara myser omkring. Som bäst mår hon när hon ser sin mamma hela tiden. Åtta tänder och hårlockar vid öronen har hon fått. Helt underbar och hon besegrar oss hela tiden med sitt leende och gurgel.


Älskade ungar, vilken tur att ni finns!!!! Älskar er massor!


2 kommentarer:

  1. Sv.

    Hej.

    Nu var det ett tag sen :)
    Japp det ska bli så skönt att flytta till Uppsala nu och komma bort från Norberg.

    Jag kan lova att blogga dagligen från Uppsala, och har vi riktigt tur så blir det även snart en mobilblogg ;)

    Hare bra
    Kram
    Robin

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt.
    lyckotårar runner på kinderna!!*ler*
    Fina,fina ungar!
    Det har ju hänt MASSOR!
    Vilka små söta lockar sötis har fått.
    Klart man är kaxig när man börjar ettan,som du skrev,det är STORT! Njut,Nettan Njut!! Själv packar jag flyttkartonger till målmedveten och säker tonåring...*love*
    Tiden går fort...
    Vad skönt att Elin blivit lite säkrare,FINA BARN!
    Härligt att du är tillbaka!
    Nu ska jag ut och fylla badtunnan,min flyttfågel ska visst ha en liten tillställning i den i kväll..*skratt* Adde,freddan och yster är i stugan,see you.Hälsa!

    SvaraRadera