24 december 2010

God Jul! Vi myser i soffan och tittar på Tingeling



4 kommentarer:

  1. Till er ALLA från oss ALLA,en riktogt goood juuul från Orresta tomtarna!!!

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Britta! Krama Hans från oss och må så gott....pusspuss

    SvaraRadera
  3. Inte Britta!
    Hon kan inte kommentera!!*haha*
    Men jag ska hälsa Hans......*hihihihi*
    Kraaaaaaaaaaaaaaaam
    Pling!!

    SvaraRadera
  4. *skrattar*
    Mormor Mu alias Britta är lite sur för att hon inte lärt sig kommentera själv, men Rom byggdes ju som bekant inte på EN dag....*ler*
    Jag tycker hon är duktig som kommit så långt att hon bloggar själv, även om hon inte vet vad hon har för mailadress...*skrattar*
    Här i Korea regnar det idag, så jag softar inomhus, surfar, bloggar och skriver mail.
    Jag hoppas verkligen att ni kan komma allihop på bröllop i augusti, även om det kommer att framgå av inbjudan att det av säkerhetsskäl kommer att bli en barnfri tillställning.
    Vi kommer att skicka ut inbjudan nästa gång Johan är hemma - typ feb/mars med lite mera information om agenda och boendemöjligheter, det är ju långt att åka för många av våra nära och kära.
    Jag hoppas ni har haft ett härligt Julfirande, och passar på att önska ett Gott Nytt År!
    Krama Familjen, Mamma och Pappa oxå!

    SvaraRadera