13 oktober 2009

Detta är något jag avskyr jättemycket....

Fortsättning från inlägget längre ner....
Och när jag drog Elin efter mig in i Viksjö Centrum och vagnen drog jag framför mig så står det
sådana där mobiltelefon försäljare som jag ska gå förbi. Och vet ni vad han säger när vi kommer fram?
VAD HAR DU FÖR OPERATÖR?
Jag som kämpar med en ilsken fem-åring samt barnvagn blir alledes tvärförbannad och fräser till stackars killen...DET PASSAR INTE NU.......MORRRRRRRRRRRRRRRR
Fy vad elak jag kände mig men kan han inte se att jag inte hade tänkt köpa något abonnemang av honom i alla fall...jag avskyr dessa försäljare som står i ALLA centrum.
Men en sak är bra....när jag jobbar och springer runt i centrum hela tiden i jobbarkläder och jord i håret och under naglarna så struntar de i att fråga oss vad vi har för operatör. De liksom ser att vi är i tjänst på någe vis och låter oss vara ifred. Skönt tycker jag....

3 kommentarer:

  1. Heja Jeanette!

    Dessa typer av försäljare borde portförbjudas, jag hatar dem nästan lika mycket som att gå på IKEA en helg...
    Vad gäller barnen... haf tålamod... de växer upp och blir snart lite mer förståndiga... :-)

    /PS

    SvaraRadera
  2. Tack för uppmuntran men det var inget roligt. Nu sover alla och jag och mamma och pappa sitter i köket och dricker te. Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahah!
    Du är bara fööör söt!!
    KAN du morra!!!!*hihihihi*

    SvaraRadera