10 oktober 2009

Nu prövar vi ditt lax recept Patrik



3 kommentarer:

  1. Coooolt, Jeanette. Vad tyckte ni?? Drack ni Venus till?? Är nyfiken värre...

    Kram från ett Sandviken i minusgrader!

    /Patrik

    SvaraRadera
  2. Hmmmm,var det en sås av cremefreshe,dill,riven ost,kräftstjärtar,räkor och chili som man la på fisken och in i ugn?? I såfall gjorde jag den i fredags till HELA min familjs förtjusning!!!*gottigottgott*
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Nej det var inte några kräftor eller ost i. Det var räkor,creme fraiche,dill och en sås på creme fraiche,röd lök och rom.
    Nästa gång ska jag ta "riktiga" räkor och inte så mycket fyllning. Sven tyckte mycket om men för mig var det ingen favorit eftersom det var lite för gräddigt. Nästa gång ska jag ha fyllningen på sidan om. Men gott var det ändå.
    Kramar

    SvaraRadera