15 december 2009

Dessa kom just in snöiga som snögubbar



3 kommentarer:

  1. Hej Pussungar!!
    Såg ditt sms nu Nettan.
    Skönt att det inte var hjärnskakning*pust*
    Lill-Tova!!

    Hoppas du får i dig lite mat,så du hämtar kraft att jobba mot det jobbiga "monstret".

    Härligt för alla barn med detta snöoväder!!*skratt*
    Hälsa alla min lilla kusin!!

    SvaraRadera
  2. Ja usch jag kämpar....är livrädd för att vara smittad...fick inte i mig så mycket mat men ska försöka senare kanske....

    Jag fick i alla fall reda på att jag blivit tilldelad en psykolog som jag får träffa efter alla helger. Det går väl inte att få tid nu men det blir så länge tycker jag.

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt Nettan,då har du en "livlina".
    Försök att ta te och en mjuk macka.
    Du brukar ju inte bli smittad,så jag håller mina tummar!
    Kramar i LASS!!!

    SvaraRadera