14 april 2009

Lite strul med nya telefonen bara...

...jag har ju en ny telefon från idag och det går inte att blogga så bra som ni har märkt kanske. Ringde till TELE2 som jag är ny kund hos från idag och påtalade att de bilder jag vill publicera går bara till en ny blogg. Jag vill ju ha kvar den gamla så klart och får hålla på att mecka med det där imorgon igen. Jag har nyss kommit till baka från en härlig tur till Ljusterö där jag har hämtat ett jättefint dockhus till Elins födelsedag i juli. Man får ju vara ute i god tid när man köper på Blocket. Det var bilfärja dit och solen sken och det är såååå himla fint i skärgården i solnedgång. Och så betalade jag och lastade in Lundbyhuset med extra två våningar och fullt med möbler i bilen och åkte hem igen.
Men jag ville bara tala om att jag håller på att rodda med bloggeriet nu för den jag talade med på TELE2 sa att det INTE gick att behålla sin gamla blogg när man byter telefon. Jag blev så arg när jag hörde det och ville genast tala med experten som sagt det men det fick jag inte. Om man har bloggat länge och sedan byter abonnemang och telefon så ska man väl inte behöva avsluta sin befintliga blogg och börja om???? Nej, jag är lite sur just nu!!! Ska ringa imorgon igen och bråka lite tror jag....
Nu ska jag ha min kvällsmacka och te. Godnatt och pusspuss.

3 kommentarer:

  1. Jag fixar detta, lätt som en plätt. Kommer imorgon till elva-kaffet

    SvaraRadera
  2. Jo men det SKA gå!
    Fick ju ny mobil & abbonemang i julas..... Samma blogg fortfarande.
    det är nåt man får ändra när du loggar in på bloggen, under mina enheter tror jag.....
    Om du inte klurar ut det så skall jag fråga Jocke hur han gjorde!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ok jag ska kolla där....

    SvaraRadera