16 april 2009

STRUUUUUUULLLLL


JAG BLIR TOOOOKIG...DET FUNKAR JU INTE ATT SKICKA BILDER MED DEN NYA TELEFONEN. JAG RINGER VARJE DAG OCH FÖRSÖKER ATT REDA UT FELET MEN JAG KAN INTE ÄGNA MYCKET TID ÅT DET FÖR JAG HAR EN LITEN TÖS SOM POCKAR PÅ MAMMAS UPPMÄRKSAMHET. MEN NU ÄR DET TYDLIGEN NÅT FEL PÅ BLOGGER SA DE PÅ SONY ERICSSON SÅ JAG SKA TESTA IMORGON IGEN.


JAG HOPPAS DE KOMMER PÅ FELET SÅ JAG KAN FORTSÄTTA BLOGGA PÅ MIN GAMLA BLOGG. JAG BLIR Å FRUSTRERAD AV ATT DET INTE FUNKAR....


PETRA, KUNDE JOCKE HUR JAG SKULLE GÖRA???? HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Ringde min morbror (han har gjort det många ggr)
    Han sa att man skall blogga en ny bild med nya mobilen. Då görs en ny bloggsida. Där skall du gå in (på datan) & logga in. Sen byta adress till den gamla sidan. Då kommer sen alla dina blogginlägg att läggas där!
    Testa!

    SvaraRadera