09 januari 2010

Brr nu ska vi på gympa



2 kommentarer:

  1. Hua, vad morgonpigga ni är!!!
    Låg och drog mig till halv elva, hör inte till vanligheterna. Men nu är det alldeles underbart utanför fönstret så nu tänker jag slita upp min lilla Purre och släpa ut han att grilla korv i nåt naturreservat i trakten. Måste ut i solen!!

    Började på Energimyndigheten i måndags, som handläggare på Planeringsavdelningen. Sitter och skriver yttranden om vindkraft i olika sammanhang, mest mot kommuner och länsstyrelser i landet, men har även börjat skissa på en skrivelse till regeringen om förslag på lagändringar (känns lite konstigt att lilla jag sitter och knåpar med sånt, men någon måste ju göra det...*skrattar*)
    Det är jättekul, men jobbigt att pendla, tar 2 timmar enkel resa......men jag kommer att kunna jobba hemifrån en del oxå, så vi får väl se. Fredde vill inte flytta, annars hade vi flyttat tillbaka till Västerås nu, det är mycket enklare att pendla därifrån. Men eftersom det är drömjobbet så står jag ut, tills vidare.....*ler*
    Jag hoppas kunna komma upp till Stockholm och hälsa på snart, vi har inte setts på flera år - faktiskt - och det känns JOBBIGT!!!!
    Ha en solig skön dag i SThlm, massor av kramar från Laxå!

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet!!!!
    Det låter jättespännande med vindkraft. Det borde finnas mer vindstolpar ute men det kommer väl.
    Det låter som en riktig utmaning att resa så länge men är det med tåg eller bil?
    Du jobbar väl samtidigt om du åker tåg väl?

    Jag tycker väldigt mycket om att du kanske kommer och hälsar på här hos oss. Och det finns sovplatser också om du vill.
    Jag såg att ni hade så mysigt i julas allihopa. Jag skulle vilja ha sett de där lyktorna som ni sände upp till himlen.

    Ha så bra kusse-fjusse.....pussåkram

    SvaraRadera