21 januari 2010

Jag har tappat inspirationen....

Jag har inte bloggat på ett tag därför att jag känner mig orolig. Nu är det jobbigt på jobbet och flera är sjuka i det där som jag tycker är så hemskt. Idag är jag hemma med en snuvig Ida och får veta att min kollea Annika är sjuk men jag vet inte för vad...
Hon var ju frisk igår men det kan vara vad som helst. Jag är jätteorolig!!!

PÅ måndag ska jag äntligen träffa min nya psykolog så får jag se vad det leder. Men nu känns det botten så jag orkar inte blogga på ett tag....

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra känsla på måndag.
    Tänker på dig!
    Ha en skön helg hela familjen!
    Vi ska ha kalas i dagarna två :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. STOR kram från mig till dig! Hoppas du snart mår bättre!

    /Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Det är bättre nu...det går upp och ner och väldigt fort neråt.

    Jenny, hoppas Hannah får ett roligt kompis-kalas. Hurra-rop från Stängselvägen!!!!
    Om tröjan var i fel storlek så kan jag skicka ner kvittot. Säg bara till.

    Ann-Sofie, KUL att du tittade in på min blogg.
    Sköt om dig och magen...

    SvaraRadera
  4. Det blev jättebra med tröjan! Hon gillar den verkligen.
    Har precis röjt efter kompiskalaset - hon var såå nöjd! Utklädd till Pippi så klart ;-)
    Det var faktiskt ganska lugnt. Och kul att träffa lite föräldrar.
    Kram kram

    SvaraRadera