27 januari 2009

Alvedonen verkar


Jag och niklas tittar på Alfons på datorn. Ida sover vagnen.

4 kommentarer:

  1. Lite febriga ögon..hoppas du snart blir frisk Niklas,så du kan gymnastisera igen!
    Ska nog ta och göra en sån där vårkruka jag med till helgen! ser sååå fint ut så**våååår***
    Här hemma myyser vi,ruuustar vi,snart ska vi nog hoppa upp i soffhörnet innan vi stuuupar i säng.Man känner sej lite trött i kroppen efter alla känslostormar**skratt*Känns som jag levt sista veckorna i en stormvind!!!!!!!! Skönt att det är över.Du kusse,ha de gött!! Tjing

    SvaraRadera
  2. Hej Pling!
    Niklas har haft upp mot 40 grader idag och sovit mycket vilket är bra. Men jag blir så orolig och när jag är det så tappar jag matlusten vilket inte är ett dugg bra för mig.
    Inatt kommer jag att ligga på helspänn och lyssna om Niklas vaknar. Sven ligger också på övervåningen inatt eftersom han har så hög feber och hostar. Nu ska jag också lägga mig för nu sover alla barnen...natti å kram

    SvaraRadera
  3. Oj,det var hög feber.Nej gumman du har inte så mycket att ta av...så peta i dej lite energi du,så att inte du också blir sjuk.Kom ihåg,barn har högre feber än oss vuxna,och dom klarar det bättre än oss också.Tänk en vuxen karl som har 38 i feber!**ojojojojo** Hoppas allt är bättre i morgon,att Nuklas är piggare,du får äta lite och livet återvänder till sitt vanliga igen.Kram lilla du,vi hörs i morgon.

    SvaraRadera