29 januari 2009

Grattis Jeanette!


Önskar Niklas, Elin, Ida & Sven

9 kommentarer:

  1. Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva många lyckliga år.......
    Ett fyrfaldigt Hipp Hipp HURRA från snöiga Laxå.
    Idag tänker vi på dig, vilket betyder att dagen blir lite gladare än andra dagar!
    Ser fram emot fler bilder på bloggen!

    Varm Grattiskram från Kusin Vitamin

    SvaraRadera
  2. Här fylls det år ser jag :-)
    GRATTIS till dig Nette på din dag!
    Många kramar från mig och Elias

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!!
    Ser ni min tekopp modell STOR som barnen har målat i smyg med pappa. Niklas hade målat en strand med en badboll och Elin målade en röd mamma-häst...fin va!
    Jag blev super-duper-glad!!!!!

    SvaraRadera
  4. Den ser jättefin ut!!

    SvaraRadera
  5. Grattis ännu en gång. Tackar för injudan till middag. Mamma och jag kommer

    SvaraRadera
  6. Vi kommer vi med**skratt** Blir det resterna av spagettin??**hihi** Ni är sååå FINA hela familjen.Kram till er ALLA och ha en UNDERBAR dag,vi tänker på er och firar med er idag!!!!!!!!!!!!!**puss o kram***

    SvaraRadera
  7. Grattis syrran! Vilket party ni verkar haft på morgonen, skulle vart med. Men jag sparar mig till nästa år och då jäklar... ;-) Ha en kanonbra dag, kraaam!

    SvaraRadera
  8. GRATTIS!!!!!
    Hoppas du får en fortsatt underbar dag! Ser att kunde inte startat bättre!

    Gratulationskramar från GrannPetra i Norberg!

    SvaraRadera
  9. TACK ALLA...som sagt nästa år blir det håll-i-hatten....pusssåkram

    SvaraRadera