23 januari 2009

Mmm...norbergskyckling ikväll



6 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att se att du också öppnat blogg :)

    //Adde

    SvaraRadera
  2. Recept tack :-)
    Ser hur gott ut som helst!

    SvaraRadera
  3. Gott i gott gott. Hade jag vetat att det skulle bjudas på detta hade jag bjudit in mig själv. Kramar o pussar från mormor

    SvaraRadera
  4. Heeej Adde!
    Det är skitkul men jag är sån nybörjare. Förresten så har jag försökt att gå in på din men så blir det krångligt med allt klickande på länkar hit och dit så fick det vá. Hoppas du kryar på dig snart....kram

    Och till Lisa, mamma har försökt att få receptet av mig för det är så hiiiimla gott men receptet finns i mitt huvud och lite svårt att skriva ner. Men jag ska försöka...

    SvaraRadera
  5. Duktig du är mormor!!!
    Jag ska inte glömma stolarna på söndag heller...kram

    SvaraRadera
  6. Haj alla mina älsklingar,gottigotti i kväll ser jag.Hoppas sjuklingen känner sig lite piggare,vi har just kommit från italiensk afton på puben.Jättegott.Nu ska gamlingarna slå ner ashash i soffan och myyyysa lite.Har tagit "ledigt" i morgon.Satt STÄNGT på dörran så nu är det NJUTA som gäller**hihi**skönt att vara chef IBLAND!!!!!!!!! kram till ALLA älsklingar där i STOCKHOLM**pussipussi**

    SvaraRadera