22 januari 2009

Hej världen


Nu börjar jag blogga...

6 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!! Åh,vad GLAD jag är!!!***puss till er alla*****NI ÄR SÅÅÅ FINA.Jag kommer att gå in 100 ggr/dag och hålla koll på er!!/Plingelingan

    SvaraRadera
  2. Idafinafinafina,du är söt som socker!!**kram** Precis som din mamma.

    SvaraRadera
  3. hej nettan kul att man kan följa er också ha det så bra vi hörs. Kjell.

    SvaraRadera
  4. Hej Nettan!

    Roligt att se att du har börjat att blogga också, nu har jag en till blogg att följa!!

    Hoppas allt är bra!

    Mvh
    Robin

    SvaraRadera
  5. Hej alla Norbergare! Kul att ni tittade in på min blogg. Det här känns kul men svårt...hur gör man nu då???
    Tur att jag har följt med Pinglans blogg dagligen sen augusti så man får se hur det ska se ut.
    Pusspå er //Nettan

    SvaraRadera
  6. Vi får väl bestämma träff och ha en bloggskola**hahaha** Kram älskade lilla lilla kusin vitamin!

    SvaraRadera