10 mars 2009

Äntligen sitta ner och njuta...



4 kommentarer:

  1. härligt Nettan,lite vår i tidningen i alla fall...här SNÖAR det idag!!!!!!!!!!!***MORR**Kraaaaaaaaam....Ingela

    SvaraRadera
  2. Mmm..nu fick jag bild på din mysstund m. te och tidning=)Jätteroligt att få kika på på din blogg=)Var rädd om dig stor kram Lusen=)

    SvaraRadera
  3. Och jag var så tacksam just idag för att det snöat för då kunde jag dra Elin som låg på snowracern och skrek hela lååånga vägen till dagmamman. Jag var helsvettig när vi kom fram och jag fick följa med in ett tag så hon kunde lugna ner sig. Vilken morgon......

    SvaraRadera
  4. Hej Lusen...HAHAHA
    Kul att du tittade in!!!! Jag loggade in på datorn direkt efter vi pratat men hann inte före dig. Det var skönt att prata lite med dig och det ska bli jättekul och träffa er på fredag. Hoppas Zion kryar på sig till dess. Pussåkram

    SvaraRadera