15 mars 2009


Imorse var det dax för Niklas allra första innebandymatch och hans lag skulle möta Spiders kl 09. Lite stressigt blev det men vi kom iväg till slut. Väl framme möts alla taggade killar och deras föräldrar av att dörrlåset och alarm-dosan till skolan var vandaliserad. Det var inget att göra än att ställa in matchen och åka hem. Åh så besvikna killarna blev naturligtvis. Niklas hade pratat om den här matchen varje dag i två veckor. Så besviken....lilla gubben min.

Men vilken härlig dag det har varit idag!!!! Solen skiner och det är varmt. När jag hämtade Niklas idag efter gympan kl 17 så sa han: -Åh mamma, kan vi inte ta en kvällspromenad allihopa ikväll? Det är en sån skön vårdag.
Det är min son det!!!! Javisst, sa jag. Men vi tog en cykeltur istället. Niklas, Elin och jag efter maten. Det hann bli både mörkt och kallt innan vi kom hem men det var jätteskönt att cykla.

Nu sover alla mina änglar sen en timme sedan och vi ska titta på Beck-filmen som börjat för 8 minuter sen. Ha det så bra....kraaaam

1 kommentar:

  1. hihi,tittar också på den,MED mina änglar*'skratt** är ute och spanar på er lite i pausen!!!! Kraaaaaaam/Pling

    SvaraRadera