23 mars 2009


Jag har inte varit så flitig på bloggen i helgen som ni kanske har märkt eftersom jag har varit orolig i kroppen och är det nu också fast solen skiner just nu och Ida sover i vagnen ute och Elin sitter och tittar på en film.

Ida håller på att få flera tänder just nu och har dessutom slutat att äta mat men hon tycker att gröt och välling går an. Men det jag oroar mig för är att hon går ner i vikt för hon har varit lös i magen i två veckors tid nu. Jag vet att tänder och lös i magen är helt normalt men ÄNDÅ...så länge...

Åsa förslog att jag skulle åka in till BVC och helt enkelt väga henne själv för att få veta om hon har ökat något och det ska jag nog. Precis nu så ringde Idas BVC-sköterska och gav oss en tid imorgon istället...så skönt då behöver jag inte vänta till på torsdag.

Och nu har jag pratat med Åsa igen så nu känns det bättre...puss å kram


Förresten så hittar jag inte min mobil så det kan inte bli några bilder på bloggen just nu. Jag ska ringa till den så får vi se om det lyckas. Vi hörs å syns!

1 kommentar: