28 mars 2009

NU ÄR JAG TILLBAKA IGEN!!


Som ni har märkt så har det varit stiltje här på bloggen i några dagar. Det beror på att dels har jag problem med att publicera mina bilder och dels på att jag varit orolig. Oron ledde till magkatarr men jag har lyckats få tillbaka aptiten igen. Och nu så känner jag mig ganska OK.


Imorgon åker vi till Lindvallen tidigt och det ser barnen verkligen fram emot. De har räknat dagarna länge nu. Vi har hyrt lägenhet tillsammans med Svens syster Anna med familj och vi ska bo precis vid liften. Nu är killarna (Arvid och Niklas) 7 år och kan själva gå ut och åka upp i liften utan att behöva vänta på oss övriga sölkorvar.

Mormor kom nyss och hämtade Niklas och Elin så att jag kan packa i lugn och ro. Sven åkte till landet för de har röjningsdag där just idag och eftersom vi uteblev förra årets tre gånger så kände vi att vi måste hjälpa till idag. Men det ordnar sig säkert och nu ska jag sätta igång här och röja. Jag hoppas att jag kan publicera någon bild i alla fall så ni får se bilder från soliga fjällen...hahaha. Ha det så gott så länge.....pusspuss å kram

3 kommentarer:

  1. ni tycks ha allting under kontroll
    ha en trevlig semester
    farmor ragnhild

    SvaraRadera
  2. Ni får nu verkligen en skön paus från vardagsharvandet. Se upp i backen annars får ni hål i nacken....

    SvaraRadera
  3. Ha det så jätteskönt på semestern!!!
    Fick du mitt sms? Jag fick ett tillbaka men jag kunde inte se vad det var...
    Vi får pratas när ni kommer hem igen.
    Hälsa hela familjen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera