17 mars 2009

Sago-stund med mys



3 kommentarer:

  1. Hej mina kära "stockholmare"!!
    Ni ser ut att ha härliga dagar.
    Våren har kommit,idag satt vi på "Gluggen" och fikade.Gjorde iordning lite i blomlådorna,satt dit lite påskris och gick bara runt och njöt..
    Ja,det är Gött att leva..**leer**
    Är så glad att du har din blogg,att få den stora förmånen att få följa er varje dag.**lyx**
    Nu ska jag pussa mina gosknoppar god natt här hemma,krypa ner brevid gubben och bara känna lycka över att få finnas till.
    Kram,och vi "ses" i morgon!!!!!!Ingela

    SvaraRadera
  2. Åh de där mysterierna är omtyckta här hemma. Efter att nu läst varje bok flera gånger hittade Linus på cd bok på bibblan(alla mysterierna). Så nu är det det som gäller varje kväll innan han somnar....

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag är att få höra av er trots "Semester"...hihi.
    Idag blir en rrrrrriktig vår-dag och jag ska hämta barnen tidigare för vi ska till ICA och fika igen eller rättare sagt äta glass. Elin ska få sin belöning för att hon är duktig på morgonen och då har hon valt "äta glass på ICA men mamma och Niklas". Och nu ska jag sätta mig på verandan och njuta....
    Ha en härlig dag i Norberg i affären och Petra kanske kommer på en fika? Pusspuss på er

    SvaraRadera