23 mars 2009

TILL NATALIE....

Hoppas du går in på din dator i Amerika så du kan se min hälsning till dig...
Vi var på Arvids familjekalas igår och din mamma berättade att du hade varit inne på min blogg och kommenterat för en tid sen. Jag ber om förlåtelse för att jag inte har svarat dig för det brukar ju jag göra när folk vill kommentera. Jag blev så glad att du skrev....
Vi ser fram emot att du kommer hem till våren/sommaren så vi får träffa dig. Hörde av syster att du blir kvar ett tag till och det är jättekul att du har en sån fin familj som du tycker om och som tycker om dig. Men vi saknar dig. Jättemycket!!!
Pussåkram från oss här hemma i Svedala som snart får vår eller det har vi väl redan men imorse låg det snö på marken....suck!! Vi hörs Natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar