10 februari 2009

Cool tatuering!


Jonas fick en imorse

2 kommentarer:

  1. Coool Kille!! Ser att det är full fart på fam.Knopp!! Hoppas att energierna har återvänt,liiiite i alla fall..Här hemma ska jag tanka energier på eftermiddagen så jag blir pigg och frisk till i morgon.Adde är första dan i skolan idag,Robban fortfarande hemma,men han beställde chips!!!!!!!som jag skulle handla åt han,då är man väl i allfall på bättringsvägen**hahaha*** eller så är han sjukare än sjukast**hihi** Han smackar så gott så bakom ryggen på mig nu,så jag tror nog han är på G.Hörs snart alla knoppar!

    SvaraRadera
  2. Hej Plingela!
    Jo, idag återvände min glädje också och så har jag lagat mat till grabbarna på lunchen. Så idag har det varit ganska skönt. Puss på dig och hoppas du mår bättre snart...

    SvaraRadera