03 februari 2009

Till mina läsare och vänner

Som ni säkert redan har märkt så är det ganska tyst på bloggen just nu. Det beror inte på att jag redan har tröttnat utan att jag inte mår så bra just nu. Det har varit en tid med sjukdomar nu och att jag själv blev så sjuk tog lite mer på min kropp än jag ville. Så nu har jag lite svårt att äta och komma igen. Och när jag får "ätproblem" så blir jag ledsen och nere och så är det just nu.

Men jag jobbar på det...



Jenny, förstod du hur du skulle göra? Jag är ledsen att jag inte är så aktiv för tillfället men jag tar mig snart.



Så till alla...Pussåkram

6 kommentarer:

  1. Vad sägs om att ta Ida med dej,brassa till Norberg,äta ostkrokar,dricka te/vin,krypa upp i soffan med en go pläd,god middag lagas av mästerkocken Plingan Larsson på Lördag!**VÄLKOMMEN***

    SvaraRadera
  2. Kjelle och barnen är borta,de blir bara vi tre kusiner plus lilltutta,massor av krokar*'fniss**

    SvaraRadera
  3. Vet du...det vill jag JÄÄÄÄTTTTEGGGÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRNA!!!!!

    SvaraRadera
  4. YIHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!***GLAD JAG BLIR********Trallallalalllalaall....**fniss**

    SvaraRadera
  5. Åhhhh, vad roligt, då får jag äntligen träffa "Lilltutta" jag oxå!!!!

    Ser fram emot det, lilla kusin Vitamin!!!

    Puss från Laxå

    SvaraRadera
  6. Kära Moster, det blev inte som jag tänkt men det hade varit underbart skönt och mysigt. Pussåkram

    SvaraRadera