24 februari 2009

Niklas spöar farmor i dinosaurimemory



5 kommentarer:

  1. Kan jag tänka mig! Det är inte lätt att slå dem i kom-ihåg spel - Go Niklas!
    Hoppas det känns lite bättre idag Jeanette!
    (Såg förresten att vårt gamla hus ligger ute till försäljning...)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hejhej Nette
    Vilka fina bilder!
    Ville bara skicka en liten hälsning från mig o Elias! Hoppas att du känner dig bättre, tänker på dig!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Ja erat hus ska säljas nu igen hörde jag. Kerstin berättade det idag. Ska ni inte passa på att flytta tillbaka....hihi.

    Och Lisa min lilla-syster, jag har saknat dina kommentarer...kul att du tittade in.

    SvaraRadera
  4. Nu är jag igång igen min storasyster! Jag har varit dålig på "kommenterar-fronten", men jag kikar in varje dag ska du veta! Jag finns där fast jag inte syns :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Känns bra att veta...har inte orkat att berätta för dig hur vi haft det men då vet du. Kram till er

    SvaraRadera