06 februari 2009

Snölek



3 kommentarer:

  1. Skickar en massa kramar till dig lilla kusin som inte mår nå bra! Jag vet, been there, done that......fast på helt olika perronger. Kan förstå ändå.

    I Laxå är det jättebra för tillfället, önskar att jag kunde sända över lite energi till dig som behöver det, för jag har så det blir över just nu. Var tvungen att gå ut i skogen igår för att göra av med överdos adrenalin innan jag kunde varva ned och vila....*ler*

    Men var sak har sin tid, vila och återhämtning har sin!

    Vi har oxå tok-snö, det fortsätter vräka ned. Jag tycker det är underbart och vackert!

    Tänker på dig i helgen!!!!

    Kramis Vitamin i Laxå

    SvaraRadera
  2. Kram till hela familjen "Plättan" Håller tummarna att det går bra idag!!!

    SvaraRadera
  3. Plättan,Hoppas natten och morgonen gått bra????Tänker på dej!

    SvaraRadera