24 februari 2009

Lite hopp...



Som ni redan har märkt så blir inläggen på min blogg lite fler än tidigare och det beror på att jag mår bättre. Jag har inte problem att äta längre men Sven ser också till att handla och laga mat till oss alla. Han är min klippa....

Men att vara själv med barnen som förut var helt normalt har nu blivit

osäkert och oroligt FÖR MIG inte för barnen. När Sven jobbar ser han till att någon kommer och hjälper till här hemma. Det känns jättejobbigt att inte kunna klara barnen själv. Att laga mat och äta är inte självklara saker för mig tyvärr. Men nu mår alla i familjen bra igen men jag har lite till att jobba på. Jag vill bara tala om för er att jag är på rätt väg nu...

Idag har vi varit ute i solen och snön i 3 timmar och det kändes hur skönt som helst. Hoppas det fortsätter ett tag nu...

Kramar från Nettan

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad du var uppe länge!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej lilla kusinen,skönt att se lite livstecken från dej!!! Hur gick det hos doktorn??Inatt kommer vällan Mammen o pappen hem också,känns skönt antar jag... Barnen ser ut att vara friska och krya med massor av spring i benen!! Härliga bilder!! kram och hej leverpastej!!

    SvaraRadera