11 februari 2009

Dockteaterföreställning


Elin har föreställning

4 kommentarer:

  1. Logga in på din blogg.
    Gå till intrumentpanelen.
    Under Läslista står det
    "Bloggar som jag följer" Klicka på den fliken.
    Sen står det
    "lägga till"
    Hihi snygg förklaring.. Nu utgick jag från hur det står på min sida nu.. Minns inte om det var samma innan jag hade nån favoritblogg inlagd....
    Hoppas du får till det!

    SvaraRadera
  2. Uff Petra så hon är..hoppas du får till det!!!**hahahaah***SnuskFia!!
    Tjao Plättan,kusin vitamin anropar.Hoppas der lullar på hemma i sthlm,och att mammen och pappen får en härlig resa.Här är det hopp om livet,krafterna håller på att återvända,känner mig liiite gladare!Tjing Nettis.

    SvaraRadera
  3. Kul att du känner lite hopp!!!
    Jo jag håller på att lägga in bloggar jag följer men det bara kanske syns i era att jag lagt till er. Kram

    SvaraRadera
  4. Nettan!
    Du är så duktig!
    jag kollade på min inloggninssida & där står att du fäljer min blogg! Så du har gjort alldelens rätt!
    5 stycken ser jag att du lagt in i din "följer bloggar"

    SvaraRadera