08 februari 2009

Snart blir det sol. Vi är ute en stund.



5 kommentarer:

  1. Härligt med frisk luft,vi har varit ute och andats massor idag.Kram och hejleverpastej!!

    SvaraRadera
  2. Hej hej Vännen!
    Nu ska jag prova igen om jag kanske kan kommentera... Man ska inte ge sig...
    Visst är det skönt att komma ut en stund. Vi promenerade lite längs havet idag - hoppas vi får visa er det om några veckor!
    Sköt om dig!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Nettis,hoppas du mår skapligt,du....snart kommer penseerna....***yoummi,yoummi***Leer***SNART VÅR!!!!(bara en halv meter snö ute...)

    SvaraRadera
  4. Ha, ha! Jag kan!!!! Fick skicka det två gånger som du sa - då gick det ju - teknikens under!!!
    /Jenny

    SvaraRadera
  5. HEEEEEEEJ JENNY!!!!
    Åh vad kul att du lyckades hitta hit. Jag har inte gått in och tittat men nu har jag slagit mig ner framför datorn äntligen. Första gången jag skulle kommentera Ingelas blogg var jag också Anonym...hahhaha.
    Jag ser fram mot resan till Skåne och då vill jag se havet ni pratar om så ofta...snart där!
    Längtar...kraaaaaaam!

    Och Ingela, jag har sett ett litet påsklilje-blad sticka upp ur den frusna jorden här på framsidan. Och så såg jag två bofinkar (tror det var det) nu på morgonen...men bofinkar kanske inte är en vårfågel men i alla fall...pusspusspuss

    SvaraRadera