01 februari 2009

Tack snälla mormor för att du kommer och tar hand om oss.



4 kommentarer:

  1. Jag blir ju lämnad ensam!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja men du skulle ju jobba och förresten så är mamma alledes slut nu för hon har badat både niklas och elin....puh

    SvaraRadera
  3. Kära lilla kusin,igår skrev jag två lååånga meddellanden som försvann någonstans i etern...eller har du ngn HEMLIG låda??? Hoppas du känner dej lite bättre nu,du har haft en god hemhjälp ser jag**leer** Tur ni har varandra!! Lillfisan fått tand,en stor dag! Min Adde är dunderförkyld här hemma,annars är det bra med alla andra.Försöker få min hjärna att förstå att det är mpndag bara...VILL INTE !!! Kommer igång vid 11 tiden*'skratt** ha de Gött!! Kram

    SvaraRadera
  4. MÅNDAG**hahaha*** Finns det rättsavnings program??**hehe**

    SvaraRadera