12 februari 2009

Dagen har varit under kontroll...

...utom imorse då...jag började dagen hos Ingert och hon ville att jag skulle återvända hem. Aldrig sa jag. Då skulle i varje fall Elin få komma hem sa hon för hennes skull för hon är ju inte rädd att bli sjuk. Nja sa jag men nu är hon hemma i alla fall och jag och Ida sover på Plommonvägen. Jag har varit inne hos Niklas och pratat med honom och nu på kvällen så åt jag middag där. Farmor var där också. Det trodde jag inte imorse så det känns bra. Stackars liten!
Nu ska jag fika och sen sova....återkommer...kram

2 kommentarer:

  1. Va bra!!!
    Ett steg i taget!
    Blir nog Ingert glad av att höra!

    SvaraRadera
  2. Ja det tror jag också. Jag har ju fått i läxa att skriva dagbok varje dag nu så då får jag väl göra det. Kan visaná bloggen....kram

    SvaraRadera