16 februari 2009

Jag och Ida flyttade hem inatt...

Kl 23 igårkväll vaknade jag av att Ida kräks mycket i sängen på Plommonvägen. Efter jag bytt på henne så ringer jag Sven och bestämmer att komma hem. Och det gjorde vi. Men jag låg vaken HELA natten och var super-orolig för att det skulle hända igen. Men hon sov i stort sett hela natten och jag ammade henne på morgonen. Men jag har suttit i sängen hela dagen och min fina Sven har kommit ner med mackor och te. Nu är jag en sväng på Plommonvägen för att tvätta sängkläderna och passar på att skriva lite.
Jag har ångest hela tiden men varierat men jag ska till Ingert imorgonbitti. Det blir bra.

Som ni har märkt så blir det inte mycket inlägg och det beror som ni vet på att jag mår jätte-dåligt. När det blir inlägg så är det lite bättre. Men nu ska jag åka hem igen...kram

2 kommentarer:

  1. Du kämpar Nettan,hoppas det vänder och att du känner att du får stöttning av Ingert i morgon..NU FÅR DET VARA NOG!!!Känns som du behöver lite medvind nu för att hålla näsan över ytan...(((Kram)))))

    SvaraRadera
  2. Det är bra Nettan, man kan inte göra mer än sitt bästa!!!

    Kram från Laxå

    SvaraRadera